KRAKÓW | 22 LUTY 2021 R.
KRAKÓW | 22 LUTY 2021 R.
Zmiany jakie miały miejsce w ostatnim czasie w branży zarządzania wierzytelnościami (wyższe koszty sądowe, nowa ustawa o komornikach, ograniczenia z tytułu Covid-19) spowodowały, że główne działania firm windykacyjnych skupiają się na windykacji polubownej. Ten etap obejmuje przede wszystkim rozmowy telefoniczne, wysyłkę pism, SMSów i maili.
Skuteczność windykacji polubownej w dużej mierze zależy od danych kontaktowych jakie są w posiadaniu firmy planującej odzyskanie należności. Im bardziej te dane są aktualne, tym efektywność działań, czyli ściągalność, jest wyższa.
Dlatego tak ważne są rozwiązania, które pozwalają firmom zarządzającym wierzytelnościami na pozyskanie aktualnych danych teleadresowych.
CRIF wychodząc naprzeciw potrzebom rynku proponuje w zakresie zarządzania wierzytelnościami 3 rozwiązania, których efektywność skupia się na 1 celu – pozyskać nowe dane do dłużnika.
Jak pokazuje poniższe zestawienie zainteresowanie rynku zarządzania wierzytelnościami dostępem do nowy danych jest wyższe kilkukrotnie w porównaniu z rokiem 2019 (wcześniejsza publikacja z 30.10.2020 r. prezentowała wykres bez danych z listopada i grudnia 2020 r.)
Dowiedz się więcej i skontaktuj z nami!
Skip tracing – rozwiązanie pozwalające na poszukiwanie wszelkimi dozwolonymi sposobami dłużników, którzy zaciągnęli zobowiązanie, a po upływie czasu zapłaty zmienili miejsce zamieszkania i zerwali kontakt z wierzycielem,
Giełda wierzytelności Kupdlug.pl - jedna z najprostszych i najtańszych metod dotarcia do dłużnika oraz szerokiego spektrum potencjalnych nabywców,
Credit Check System Wymiany Informacji (SWI) – platforma informacji o bieżących zobowiązaniach oraz aktualnych danych adresowych dłużnika.
Chętnie odpowiemy na pytanie, które rozwiązanie najlepiej pasuje do Twoich potrzeb?
Adam Adamczak - Pełnomocnik Zarządu ds. Klienta Strategicznego
e-mail: a.adamczak@crif.com | tel: + 48 608 321 597 | LinkedIn