WARSZAWA | 01 GRUDZIEŃ 2020 R.
WARSZAWA | 01 GRUDZIEŃ 2020 R.
mBank, synonim innowacyjnych rozwiązań w Bankowości, znany jako pierwszy w pełni internetowym Bank w Polsce, dziś wyznacza kierunek bankowości mobilnej oraz bankowości online, od lat wykorzystuje rozwiązanie CRIF StrategyOne do automatyzacji decyzji dotyczących ryzyka kredytowego dla nowych i obecnych klientów.
„Dzięki jasno zdefiniowanej strategii, determinacji oraz doskonałej współpracy z firmą CRIF osiągnęliśmy przewagę konkurencyjną, która pozwala nam oferować innowacyjne rozwiązania dla naszych klientów. Podstawowymi składnikami nowej jakości w naszych działaniach od lat są narzędzia analizy ryzyka kredytowego oferowane w StrategyOne…”
Dzięki StrategyOne mBank zaadresował swoje potrzeby oraz wyzwania rynku takie jak:
Potrzeby te zostały zaspokojone dzięki implementacji rozwiązań StrategyOne i Behavioral Scoring, które zoptymalizowały procesy podejmowania decyzji w zakresie pozyskiwania klientów,orazzarządzania nimi w ramach cyfrowego ecosystemu podejmowania decyzji opartych o silną analitykę. Bank posiada 2,2 mln aktywnych użytkowników bankowości mobilnej i może im zaoferować cyfrowy dostęp do produktów, przy zachowaniu odpowiedniego poziomy apetytu na ryzyko.
Implementacja StrategyOne pokazała konkretne efekty: