WARSZAWA | 02 GRUDNIA 2020 R.
WARSZAWA | 02 GRUDNIA 2020 R.
„Firmy nie powinny ani pozostawać w tyle za dynamiką rynku, ani oszukiwać samych siebie co do problemów, z którymi się borykają. Nowoczesne zarządzanie decyzjami stało się czynnikiem sukcesu. Firmy technologiczne, takie jak T-Mobile, potrzebują solidnego środowiska oprogramowania, tak jak piekarz potrzebuje mąki ... Nasze specyficzne potrzeby wymagały elastycznego i dynamicznego rozwiązania. Współpraca z CRIF zapewnia naszej działalności biznesowej dodatkową elastyczność potrzebną do wspierania przyspieszonego wzrostu portfela i generowania przychodów”.
KLIENT: T-Mobile, międzynarodowy operator komórkowy.
POTRZEBY: Zaawansowane oprogramowanie do automatyzacji podejmowania decyzji w celu maksymalizacji wydajności przy jednoczesnej minimalizacji kosztów i ryzyka.
ROZWIĄZANIE: StrategyOne, konfigurowalny produkt CRIF Credit Management Platform do zarządzania decyzjami.
Wzrost liczby klientów i ich obsługa jest korzystne dla firm, ale też wiąże się z dużą ilością pracy. Często wysiłek wymagany do obsługi klienta rośnie nieproporcjonalnie w porównaniu z osiągalną sprzedażą. Gromadzenie i analiza informacji to powtarzający się i złożony proces; żmudne i czasochłonne dla pracowników, ale też idealna sytuacja do optymalizacji dzięki wdrożeniu oprogramowania do automatyzacji działań. Radzenie sobie z zalewem danych stawia nowe wyzwania dla firm telekomunikacyjnych i całej branży e-commerce.