Digital interaction/onboarding to proces, który towarzyszy klientom od rejestracji do elektronicznego podpisu, dając im możliwość interakcji z firmami gdziekolwiek się znajdują, a nawet zdalnego doradztwa.

Dla jakich sektorów?

Icon BankingBanki Icon InsuranceUbezpieczenia Icon Telco BlueTelco & Media Bolt Light BluePożyczki Icon Manufacturing BlueInstytucje niefinansowe

Informacje o rozwiązaniach

Business People 24 400 (1)

Bezpieczna i szybka identyfikacja

Phyon to cyfrowe narzędzie onboardingowe, które towarzyszy zarówno konsumentom, jak i klientom biznesowym od rejestracji do podpisu elektronicznego, w procesie, który optymalizuje czas i koszty, jednocześnie zwiększając bezpieczeństwo, a wszystko to bez wychodzenia z domu.

Po pierwsze, pozwala określić odpowiednie kroki dostosowane do korporacyjnego workflow i odpowiednio zintegrować je z procesem działania firmy.

Po drugie, umożliwia wykrywanie tożsamości na bieżąco poprzez automatyczną rejestrację twarzy, sugestie korekty błędów użytkownika i znacznik, gdy twarz jest prawidłowo zarejestrowana.

Wreszcie, wykonuje zbieranie i rozpoznawanie szablonów w czasie rzeczywistym na dokumentach użytkownika, zapewniając jednocześnie wykrywanie oszustw i cyberochronę w celu globalnej identyfikacji tożsamości cyfrowej.

Zaangażowanie i wsparcie klienta

Sprzedaż online to rozwiązanie, które zarządza kompleksową ścieżką zakupową, przekształcając zaangażowanie klientów za pomocą przejrzystego UX, sprawiając, że procesy są płynniejsze i bardziej wydajne:

  • Podpis elektroniczny, umożliwiający cyfrowe podpisanie umowy.
  • Collaboration Toolbox, zestaw narzędzi umożliwiających płynną interakcję (udostępnianie ekranu, udostępnianie dokumentów, współpraca nad dokumentami na żywo, zdalne skanowanie).
  • Inteligentne nagrywanie, które umożliwia nagrywanie niektórych kroków lub całej sesji interakcji między użytkownikiem a operatorem.
Business People 25 400

Kluczowe korzyści

Optymalizacja procesów

Redukcja kosztów operacyjnych, wyższa produktywność i współczynniki konwersji.

Klienci cyfrowi

Zwiększ bazę klientów dzięki cyfrowemu podejściu.

Niższe ryzyko

Ograniczenie oszustw, nakładanych kar i ryzyka utraty reputacji, a także zapewnienie zgodności z przepisami.

Wyższy poziom zaangażowania

Zadbaj o sprawną komunikację z klientem i sprzedawaj kompleksowe produkty i usługi, opierając się na unikalnym ekosystemie e2e.

Prosto i szybko

Nie wymaga instalacji.

Wielokanałowość

Wszędzie tam, gdzie klienci tego potrzebują.

Inne rozwiązania

Customer Engagement Business Development 2000

Zaangażowanie klientów i rozwój biznesu

Więcej
Identification Anti Fraud 1500

Usługi identyfikacji, AML i antyfraudowe

Więcej